• وبلاگ : شميم ياس
  • يادداشت : سخن دوست ، حكايت ظهور
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    خسته نباشيد ميگم و خدا قوت

    موفق باشيد

    اين اسم وبتون منو ياد يه چيزي انداخت

    يا حق

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

    شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را خدمت شما تسليت عرض مي نمايم.


    از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.

    با تشکر

    خادم الامام (عج)

    قربانيان ترور، زنان و کودکان آسيب ديده، آسيب هاي رواني ترور در جامعه... سهم ما در ساختن دنيايي بدون تروريسم چيست؟
    وبلاگ خوبي داريد اميدوارم موفق باشيد

    تا كه چشمم باز شد ديدم كه يارم رفته است


    مهماني شد به پايان و نگارم رفته است


    با گل اين باغ تازه انس پيدا كرده ام


    گرم گل بودم، كه ديدم گلعزارم رفته است


    دلبر من هر سحر بر ديدنم مشتاق بود


    آنكه بود در هر سحر چشم انتظارم رفته است


    سلام عليكم

    خدمت رسيديم براي عرض ارادان و تبريك عيد قبولي روزه‏ها

    موفق باشيد

    يا علي

    اول ـ يك سلام بلند بالا
    دوم ـ دوتا معذرت:
    يک: ببخشيد که در طول ماه مبارک رمضان نتوانستم خدمت برسم و محبتتان را پاسخ بدهم
    دو: ببخشيد که اين کامنت را کپي پست مي کنم براي همه ... اين را فعلا قبول کنيد تا بعد مفصل خدمت برسم
    سوم ـ دوتا تبريک:
    يک: تبريک به خاطر موفقيت در طاعات و عبادات رمضان... قبول باشد انشاء الله
    دو: تبريک به خاطر فرارسيدن عيد سعيد فطر .. عيد رهايي از دوزخ
    چهارم ـ سه تا آرزو:
    يک: کاش اين عيد فطر به امامت مولايمان قنوت بگيريم که اللهم اهل الکبرياء و العظمه...
    دو: کاش دعايمان اجابت شده باشد که وارزقني حج بيتک الحرام في عامي هذا و في کل عام
    سه: هميشه شاد باشيد

    بسم الله الرحمن الرحيم

    السلام عليك يا علي بن ابيطالب يا اميرالمومنين

    محراب مسجد کوفه را بگو ديگر به انتظار نايستد و از شوق حضور دوست بر خود نلرزد. کوچه‌هاي خاکي کوفه را بگو ديگر خويش را مهيا نکنند تا قدوم آسماني او را در خود بپذيرند. کودکان يتيم چشم انتظار کوفه؛ پيرزنان و پيرمردان مشتاق و بيوه زنان دردمند را بگو ديگر به انتظار او ننشينند تا بيايد و دست نوازش بر زخمهاي دلشان بکشد ... که او ديگر نخواهد آمد تا مرهم دلهاي خنجر خورده‌اشان باشد.

    آسمان کوفه را بگو به سپيده صبح پيوند خورد که علي ديگر در محراب مسجد، عشق را تفسير کرد. مرغابيها را بگو بال در بال هم، سر در آغوش هم بنهيد و تا هميشه تاريخ در فراق او بسوزيد که دست عشق بر سرهايتان کشيد و رفت تا زلال جاري حق را دريابد. مسمار در را بگو که او خواهد رفت چرا که او عطر آسماني ياس را از شامگاه قبل به جان دريافته بود و روحش رفته بود پيش از آنکه جسمش رفته باشد.

    آري او خواهد رفت و زمين خاکي و آسمان پر ستاره شبهاي کوفه ديگر هرگز مناجات عاشقانه او را نخواهد شنيد که بر زمزمه ملکوتيان سبقت گرفته و ترجمان عشق خواهد بود بر زندگي خاک نشينان آن صداي افلاکي!

    زين پس ديگر آواي ملکوتي «مولاي يا مولاي» علي در مسجد کوفه قامت محراب را از شوق خم نخواهد کرد، ديگر چاه نامه دردمند علي را نخواهد شنيد و سنگ صبور کلام پر درد علي نخواهد بود که زين پس علي سکون خويش در کنار سنگ صبوري يافته است که بارها و بارها از پي‌اش سلام فرستاد! زين پس نخلهاي آشنا صداي قدمهاي علي را نخواهند شنيد که از پي پخش بذر عاشقي در ميانشان حرکت کند، اين نخلها که قامت بر افراشته‌شان را و سرهاي به سوي درگاه دوست بلند کرده شان را از علي آموخته بودند.

    ديگر زمينيان و خاکيان نجواي ملکوتيش را نخواهند شنيد و ذرات عالم امکان براي هميشه زمان در حسرت شنيدن طنين خوش‌الحان مناجاتش خواهند ماند!

    الا لعنة الله علي القوم الظالمين

    التماس دعا

    بسم رب المهدي
    سلام
    طاعات و عباداتتون قبول باشه
    ممنون از مطلب زيباتون

    سالها گذشت و بي اختيار اشكها
    از ديده جاري گشت و شد دريا
    عمري گذشت و اين دل خسته ما
    گوشه اي كز كرد و شد چه بس تنها....
    التماس دعا
    يا علي

    سلام.علاوه بر اين دعاهايي كه حضرت براي عموم مردم مي كنن،براي خواص هم دعاهاي ويژه اي دارن.مگه ميشه ما به فكر مولا باشيم اما او از ما غافل بماند.مگه ميشه خدمتشون سلام كنيم و حضرت ترك واجب كنن و جواب سلاممون رو ندن. ------------------------------------------ خدايا!دست نوازش نيزه هاي آرزوهايم را،بر صورت هدفم بكشان و حوائجم را،تسليم آهم گردان........... بارالها!بصيرتي ده تا در دوراهي هاي آسمان و زمين،آسمان را برگزينم............ محبوب من!تو از راز دل دانه ي برفي كه در ميان كوهي از مه مخفي شده،آگاهي داري.پس اگر شرح پريشاني خويش،با تو مي گويم،نه به آن دليل است كه دريابي ام،بلكه برآنم تا لذت ديوانگي ام را،مضاعف،سركشم............ معبود من!بوستان سلامت را،بر كسي كه به اندازه دوسركمان،يا كمتر،به تو نزديك شده،و بر خاندان پاكش،ارزاني دار.............. (برداشتي آزاد از دعاي هفدهمين روز مهماني مهربانمان).دعايم كن كه محتاج ترينم.يا علي...

    با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامي

    با خبر شديم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد فيلم تخيلي و سراسر توهين آميزبه فرهنگ جهاد و شهادت از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش نمايد . لذا نظر به اينکه پخش اين فيلم را توهيني به اهالي جبهه و جنگ و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ايثار گران ميدانيم و از طرفي پخش اين فيلم را هدر دادن بيت المال مي دانيم لذا از جنابعالي دعوت مي کنيم به عنوان اعلام اعتراض به اين اقدام صدا و سيما و به حکم دفاع از کيان غيرت و شرف شهدا ، رزمندگان و ايثارگران و جانبازان انقلاب اسلامي با پخش اين فيلم مخالفت نمايند . و پستي را در وبلاگ خود به اين موضوع اختصاص دهيد و مراتب را به ادرس http://faryaade-dell.blogfa.com وبلاگ فرياد دل که در همين رابطه راه اندازي شده اطلاع دهيد تا نام شما در ليست معترضين قرار گيرد.

    با تشکر .

    آمين ... آفرين . همين

    سلام دوستم

    مطلب قشنگي نوشتي براي دوست.......اون شعر هم خيلي قشنگ بود ممنون .

    به روزم .

    التماس دعا.......

    سلام

    انشاالله در تمام مراحل زندگي آقا رو از ياد نبريم

    التماس دعا

    امان از غفلت ما... امان از درك حضور در محضرش... امان از احساس بي نيازي نسبت به او جز در اضطرار... امان... امان... امان...

    التماس دعا در اين روز و شب ها.

    زير سايه اش موفق باشيد.