سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]

مجلس ،‏دولت ،‏صدا و سیما ،‏اربابان دروغ و بی کفایتی

ارسال‌کننده : یوسف زهرا در : 89/12/5 1:46 صبح

امروز بطور اتفاقی داشتم اخبار رو نگاه می کردم . ساعت 10:30 دقیقه . نمیدونم چرا اصلا  خواستم که اخبار ایران رو گوش بدم .به هر حال بگذریم .
در خبرها آمده بود همکاری دولت و اتاق بازرگانی برای تأمین پروتئین شب عید . اینکه انبارها پر از گوشت مرغ و گوشت قرمزه ( خدا می دونه از کی تا حالا مونده که قراره برای شب عید هم بمونه )بحثم سر قیمت آن بود
آخه امروز رفته بودم خرید . خرید یکم ( نه زیاد) گوشت . رفتم مرغ فروشی دو سه جا سر زدم 3200 تومان کیلویی البته .  ، رفتم قصابی  گوشت قرمز کیلویی 11500 تومان .  ، گوشت ها رو گرفتم و اومدم خونه .
شب که اخبار رو دیدم ، گفتم بی انصافیه ننویسم . دروغگوها می گویند مرغ کیلویی 2950 تومان ، و گوشت قرمز 10000 تومان .  .
میگم خدائیش هی این برو بچ سبزکی می گفتند دروغگو دروغگو بیراه هم نمی گفتند ، واقعیت جامعه رو می گفتند  منتها فقط یه ابزاری دم دست این دروغگوها هست که هر طوری که می خوان ازش سو استفاده می کنند . اسم این ابزار رسانه میلی ( ببخشین ملی ) است  .
خبر بعدی مربوط به مصوبه مجلس مبنی بر برداشت دولت از حساب ذخیره ارزی بود . که طی آن به دولت اجازه داده شد 2 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی بردارد و از این پول 1 میلیارد صرف ساخت و نگهداری متروی تهران بکند و 700 میلیارد برای ساخت متروی دیگر استانها و 300 تای باقیمونده هم هزینه  ؟! این یکی رو یادم رفت
خوب آقایون این یعنی چی ؟ غیر از تبعیض ، تمرکز گرایی ، انحصار طلبی ، اسم دیگری می توان گذاشت ؟! از سوی دیگر این آقا میره این استان و اون استان شعار عدم تمرکزگرایی سر میده ؟!
می خوام بدونم آخه یعنی چی ؟ تهران متروش خیلی سالها پیش راه افتاده و الان هم بحمدالله کار می کنه ، مال مشهد دیروز ، پریروز بکار افتاد ، اصفهانی ها رو نمی دونم .و الی آخر .
چه نیازیه برای مترویی که ساختش تموم شده و سالها کار می کنه ، یک میلیارد دلار بودجه بدهند و برای 29 استان دیگر 700میلیون دلار؟ یه نکته اساسی اینکه اولین سنگ بنای مترو را تو تبریز گذاشتند . یعنی تخم لق مترو و قطار شهری را تبریزیها تو دهان بقیه شهرها گذاشتند ، الان چی شده که همه شهرها دارند مترو دار می شوند و تبریز هنوز اندر خم یه تونل!
من مشکلی با مترودار بودن تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز ووووو ندارم . به هر حال برای خودشان کلانشهری هستند ، ولی گفتم چرا باید برای یه تهران 1میلیارد دلار بودجه بدهند ، برای کل کشور 700 میلیون ؟!اینجاست که آدم شک میکنه .... به چی ؟ الان میگم خدمتتون .به صداقت ، به امانت  ، به درستکاری و از همه مهمتر به ایمان دست اندر کاران و مسولین این نظام اسلامی . اشکالی نداره بگوئید من پی ضد انقلابی و منافقی را به تنم مالیدم . ولی حرف حق را باید زد ، گرچه به ضررم تمام شود . این فرموده مولایمان علی است .
این بی کفایتی ها ، بی عرضگیها ، و بی ایمانیها ، ازهمان ابزار ملی که قرار بود امانتدار مردم باشد ، به بهترین شکل ممکن  با تغییر 360 درجه ای طوری اعلام می شود که انگار نه انگار به قول ترکها ( ایت گلیب ، زیانلیق ائلیب )
آقایون ، آقایون روسا ، روحانیون روسا به خدای علی قسم فردای قیامت شما باید پاسخگو باشید ، به همان قبله که می پرستید ، شماها خیانتکارید . به ملت ایران و مخصوصا به اقوام و ملل غیر فارس . اگر تخصصش را ندارید ، کنار بکشید و آخرتتان را بخرید ، دنیایتان را که مفت فروختید به فکر آخرتتان باشید
این راه که شما می روید به فارسستان است ها عمو !!!!!!خود دانید .


اضافه نوشت 1- نویسنده باز هم منتظر نظرات دوستان صاحب  فکر واندیشه است
اضافه نوشت 2-کاش کسی پاسخگو بود !




کلمات کلیدی :